Det snurrar i min skalle

Idag var jag med kajjan och hennes lille Vincent, vi såg på Desperate housewives och kelade med Vincent. När den pojken blir stor och börjar få massa  flickor efter sig, kan jag faktiskt skryta med att jag pussat på honom flertals gånger.

Jobb idag och jag vann en trisslott, wihoo? vann självfallet ingenting på den. Missade bussen när jag sen skulle åka hem, så kände mig oerhört stolt när jag i takt till Familjens Huvudet i sanden och till Far och sons låt Panik sprang hela fem stationer och hann ifatt bussen, då det var en station kvar..Då jag kom fram till Åkersberga station missade jag självklart bussen där också, fucking jävla kukberga tänkte jag då.

När jag äntligen kom hem berättade lillebrori för mig  att han i helgen strulat med både sandra och malin men att han nu bestämt sig för hon Matilda, så trevligt tänkte jag. Han är fin han lillebrori på något underligt sätt.

Nu ska jag lägga mig och läsa ur den sorgligaste bok jag någonsin läst säg det inte till någon kommer nog spilla en del tårar under nattens lopp, men det är det värt !

/bullen

Kommentarer
Postat av: Vix

Lilla, lilla, LILLA Kevin!!! :o :p



Vad har han för sig!! :D

2008-12-02 @ 18:59:33
Postat av: lule

Lille grabben har blivit stor, duvet.

Fast fortfarande lika liten i kroppen, han kommer bli som sin syster, lovar <3

2008-12-02 @ 19:09:58
URL: http://saknarord.blogg.se/
Postat av: frasse

haha lillgubben! 3 flickor han, inte illa inte illa:)

2008-12-02 @ 19:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0