Dricker du cider din fjolla

Haft en sjukt kul helg känns det som, ganska fullspäckat för en gång skull.

I fredags hemma hos Frida, där bjöds det på nakenbad, för mycket vin  och roliga människor.

I lördags bar det av till skärgårdstad, hem till emilia. Där var det spännande männikskor må jag säga, t.ex. han Rune, han som tyckte att min idé om att ladda ner lite Gunther, inte vore helt fel..kände verkligen för lite "oh, you touch my tralala" men ack nej, så blev det inte..
Ellen bröt också sin fot? Vickan och jag fick veta att vi tydligen var bland topp tio över de sötaste tjejerna i skolan?Jag och yasmini åkte taxi hem, åkte förbi margretelund och hoppade av vid statoil och gick hem till margretelund. Vid statoil stötte vi på en robin som tydligen fick mitt nummer så jag fick mig ett oroligt roligt samtal under vägen hem, sen gick jag och yasmini in genom den mörka, mörka skogen och tillsist, ja då kom vi hem.
I söndags var det jobb och sen träffade jag jimmy och vi tittade på Eurotrip och jag verkligen avgudar den filmen, får mig att tänka jättemycket på sommaren 07 och på Jessica OS, kommer ihåg när vi satt och såg filmen om och om igen och att vi tillsist inte kunde andas på grund ut av allt skratt! Fina minnen som jag saknar.

Nu ska jag se alla avsnitt av Andra avenyn, pöss.


Kommentarer
Postat av: yasemini

åkte vi förbi maggan?:O

2008-12-10 @ 22:12:09
Postat av: lule

redan darl.

2008-12-11 @ 22:24:50
URL: http://saknarord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0