Eskimåpussar, du vet


Idag var det matteprov- geometri. Det kom lite tårar då och då under provets gång, och en del suckar blev det också, det mest hemska prov jag skådat på länge må jag säga !  

Träffade min lille yasmini idag, vi drack te och kekade poppiscorn och pratade om en massa massa intressanta saker.  Kelade också med Isak, han var på puss humör och när jag sa att jag ville ha en eskimåpuss, då lutade han sig närmare och gnuggade näsan mot min och skakade sött på huvudet, så gullgull. Vi fick i uppgift att natta gossen också och till en början kröp han bara omkring på oss och höll min hand, kliade mig på armar och ben, men så när jag började somna till så blev han också sådär trött och han somnade som ett sött litet murmeldjur.

Puss på att vi slutar imorgon och att jag inte kommer tillbaka förens den 18/1 weei !

Nu ska jag läsa ut min bok och försöka somna, hejz. 


                                                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0