If I hang myself in a Christmas tree

- would you be missing me?

Så var det jul igen och farmor är återigen på plats, men denna gång får hon inte äran att ta över mitt rum, utan vi har köpt henne en liten uppblåsbar madrass, vickan chansar på att hon överhuvudtaget inte kommer kunna ta sig upp ur den. Det ska bli kul att se (:

Jag, lillebrori och krullfarmor skulle spela lite GTA och det blev ett fasligt liv på krullet, då kevin parkerade bilen snett! Farmor trodde förövrigt att det var självaste kevin som befann sig på tvrutan och farmor la fram en smart kommentar som; Men det ser ju inte ut som du, du ser ju så stor ut?... ÅHHHHH, svarar vi. Hon tyckte också att jag skulle ta lite lärdom av spelet, för jag ska ju faktiskt snart ta körkort. Jo men självklart, att åka bil på tv lär säkert ge goda resultat.

Jag berättade också för farmor att jag brukar ha mössa på mig inomhus, när jag sedan virade en halsduk runt huvudet slog hon för munnen och utbrast; MEN HERREGUD, SKA DU GÅ OCH BLI MUSLIM, NEJ JAG TROR JAG BLIR TOKIG! Det som ändå är lite bra med att farmor kommer hit ibland, är att man aldrig slutar skratta och farmor, ja hon slutar aldrig förvåna hon!

När jag kom upp imorse, nynnade jag lite på laaksos låt; Hang Me In The Christmas Tree, tyckte mamma att det var en riktigt fin julsång med julkänsla och allt!

If I hang myself in a Christmas tree would you be missing me?
Would you be missing me?
You say you'll always love me like
You love your hamster that died when you were nine

Sicken fin julstämning jag spred. Mamma är bra lustig hon, men gillar henne ändå.

NU ÄR DET KALLE, pyttepyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0