It's black and it's white

Lyssnat på Kate Perrys HOT N COLD otroligt mycket under helgen och nu vill jag bara lyssna hela hela tiden, så party! Mammi och pappi verkade också gilla den, när den spelades högt här för ett tag sen, pappa tyckte att vi skulle köpa skivan bums, han är så..?

I fredags bar det i alla fall av till Folkets hus med fiie, party för hela slanten liksom. Träffade spännande, roliga människor, dansade fast jag inte kan dansa, hjälpte till att putta ner lille Östen från en trappa så att han fick hela kundvagnen över sig och jag skrattade åt det. (:

Idag åkte jag, frida och joanna till nalen för att köa till diverse julsånger som framförallt skulle framföras av Markus Kunisgård, och sedan av en mssa andra mysiga artister.  Vi hamnade naturligtvis längst fram och markus var vackrare än någonsin i sin skinnjacka. 
Jag hade med mig en hel kanellängd som de andra fann mycket roligt tydligen, särskilt när jag drog upp den på tunnelbanan.. På vägen hem träffade vi en gammal farbror på tunnelbanan. Det första han gjorde var att skratta och skaka på huvudet..Han frågade Frida om det verkligen bara var saft hon hade i sin ficka och när vi började skratta sa han något i stil med "man ska ha roligt, skratta, men man får inte ha för roligt, det kan bli farligt. Akta er för pojkar, använd ballong"
Det var tydligen hans lilla tips till oss. När han sedan gick av och vi satt kvar, vände han sig om och skakade på sitt finger, som för att förtydliga oss om att lyda hans råd.





Kommentarer
Postat av: Anonym

så jävla söt äru med din "superbulle" :D

2008-12-16 @ 19:16:38
Postat av: Mya

Hurtbulle! <33

2009-01-14 @ 08:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0