Så sant som det var sagt

Jag har alltid vetat om att min dag skulle komma, den där dagen då jag också skulle starta mig en alldeles egen blogg och inte bara kolla runt på andras hela tiden. Visste ju att jag skulle få den där kicken som sa att jag bara var tvungen att starta en blogg och så för bara någon dag sen kom den där kicken ! Har ju alltid vart lite småskraj med tanke på hur pass teknisk jag är ! Men det lilla som ordnats på min blogg kan jag ju bara tacka E och C för och en dag har C också lovat att göra den så bra som jag vill ha den, snäll hon !

Alltså, med vänner som börjar sina namn på E och C, är allt möjligt, så här gott bullfolk, här är min blogg.

/hurtisbullen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0