tzz

Det är söndag, men det har vart en mycket händelserik helg må jag säga !

I fredags var jag och "klassen" på bio med vår snigga handledare pontus. Vi såg "låt den rätte komma in" lite jag blev besviken, men böcker är ju alltid mycket bättre..

Efter bion åkte jag och lulan hem till fiie, där hon hade dukat upp för värsta drinkikvällen, hon var tagg. Blev lite för mycket av det goda (as usual) vaknade inte fullt så nykter ihop med en annan julia, vi(lulan) gjorde pannkakor medan fiie och martin låg och sov, det var fint.

Sen firade vi lulan, åkte till cosmonova och på kvällen åkte jag till jimmy ett tag och såg på film sen hem till yasse, där jag förväntade mig lite sällskap, men hon dök aldrig upp , istället fick jag en massa fyllesamtal och sms (: Fick höra idag lite om hennes kväll.

- Dra ner dom
- men jag orkar inte..
- okej.
(det är tyst ett litet tag)
- men okej bara dra ner
(de åker ner)
- men gör nåt då? stackarn är ju alldeles ensam där nere, "han är frusen"
- men åh.

"var killen tvungen att prata hela tiden då?!"

Bara ett litet utdrag jag la på minnet, skrattade så jag gjorde sönder min hals. Så kul när jag vet hur hon fungerar och tänker.
(Ända minuset för denna helg var att ellen inte var hemma).

Älskar att jag berättat att jag skaffat blogg för ca 5 människor, känner på mig att min kommer bli storslagen och pop.
  
Nu ska jag se på alla de nya avsnitten av Andra Avenyn, hejz.

Kommentarer
Postat av: Joanna

omg julia har skaffat blogg,

det här har vi väntat på alltså

2008-11-30 @ 22:56:47
URL: http://soundbox.blogg.se/
Postat av: lule

haha, weeei..

2008-11-30 @ 23:27:28
URL: http://saknarord.blogg.se/
Postat av: yasemini

hehe jo men det där blev ju faktiskt inte så farligt hehe:P

2008-12-02 @ 19:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0